Svet sa bude po kríze obnovovať a každý sa na to potrebuje pripraviť.

 

Po kríze sa všetci začnú pripravovať. Niektorí na nové príležitosti, na novú prácu, niektorí na nových hostí.

Je to vhodná príležitosť, ktorú využije veľa hotelierov na zmenu interiéru hotela, či reštaurácie, ale aj na zmenu pracovného oblečenia pre zamestnancov, ktorí sú súčasťou Vašej firmy a reprezentujú ju. Počíta sa každý detail. Čašník a barman je predajcom emócie, pre ktorú vstúpil hosť do Vašej reštaurácie, baru, alebo prišiel do Vášho hotela. Čašník predáva Vaše produkty a musí byť najlepší.

Po uvoľnení novodobých zákazov a obmedzení, určite Vášho hosťa upúta všetko. Od jedálneho lístka, štýlu zariadenia, až po správanie sa personálu. U čašníka a barmana, hrá v prvom kontakte osobitnú úlohu osobnosť, ktorú dotvára oblečenie čašníka. Čašnícke oblečenie je súčasťou imidžu Vašej značky.

Ešte skôr, ako čašník alebo barman hosťa osloví, hosť si všíma ako naňho zapôsobí. Či je príjemný, či vystupuje profesionálne a či je upravený. Vníma to iba podvedome, ale je to pre hosťa dôležitá informácia.

Veľa majiteľov reštaurácií si neuvedomuje, že klient chce za svoje peniaze kvalitnú službu, a že v službe sa predáva dobrý pocit.  (Peter Krištofovič, PK Academy )

Klient príde aj za atmosférou a nemajú ho vyrušovať chýbajúce gombíky na čašníckej veste, alebo, či sa čašnícke oblečenie hodí do štýlu reštaurácie. Prípadne, či má čašník krátke rukávy, alebo malú košeľu. A tá farba! Tá sa sem vôbec nehodí.

Skúsenosť máme hlavne z reálnej praxe. Myslíte si, že sú to len malé detaily?

Sebavedomie takéhoto zamestnanca sa zníži a nepredá Váš produkt tak, ako to od neho očakávate.

Hosť je spokojný vtedy, ak dostane viac, ak dostane službu s pridanou hodnotou.

Čašník predáva Vaše produkty, výborné vína, špeciality Vašej vychýrenej kuchyne. Táto služba má prebiehať v reprezentatívnom pracovnom odeve. Dnes si klient má z čoho vybrať. Je internetová doba, hľadá v recenziách a vždy si vyberie hotel, alebo reštauráciu, ktorá má najlepšie referencie.

V súčasnosti sa už stále viac stretávame s tým, že reštaurácie chcú byť perfektné, štýlové a svetové.

Pri navrhovaní interiéru majú majitelia výborných dizajnérov, ktorí architektonicky spravili z ich zariadenia reprezentatívne, oddychové a vyhľadávané priestory.

Majitelia si dnes dávajú veľký pozor a starostlivo si vyberajú, aby aj ich zamestnanci obsluhovali v svetových pracovných odevoch. Aby mohli ponúknuť svetovú úroveň a kvalitu.

My pre Vás ponúkame moderné značky, ktoré sú expertmi v pracovných a hotelových odevoch a vždy doladíme štýl a farby čašníckeho oblečenia, podľa štýlu reštaurácie. Pre reštauráciu pripravíme individuálny návrh oblečenia pre čašníkov a barmanov, od kvalitných košieľ, štýlových záster, rôznych druhov čašníckych viest a kravát, prípadne motýlikov. Vopred si starostlivo premyslíme, ktorú značku pracovných odevov použijeme. Máme vynikajúcich výrobcov, ktorí sa špecializujú hlavne na kuchárske  a čašnícke oblečenie a to je holandský výrobca Le Nouveau Chef,  americký výrobca Chef Works, nemecký výrobca Greiff. Každý má svoje prednosti a osobitosti. Preto aj my vyhodnocujeme, ktoré čašnícke oblečenie, by bolo v danej reštaurácii štýlovo a materiálovo najvhodnejšie.

Značka Vás nikdy nesklame.

Máme v ponuke špeciálne značky svetových výrobcov, ktorí sú experti pri výrobe pracovné oblečenia pre kuchárov, čašníkov a barmanov. Sú to nadčasové značky, v ktorých budú Vaši zamestnanci veľmi spokojní.

Pracovné odevy sú vyrobené z materiálov, v ktorých sa každý čašník, barman aj kuchár cíti tak, že ich necíti. Vtedy je oblečenie najlepšie.

Oblečenie Vašich čašníkov a kuchárov nebude obmedzovať a budú sa v ňom cítiť ako vo vlastnej koži.

A o to nám ide. Aby sme Vám ponúkli pracovné oblečenie, s istotou perfektnej kvality, exkluzivitu a originalitu.

Chceme, aby sa vaši zamestnanci cítili ako reprezentanti Vašej značky reštaurácie, baru, hotela.